pinsamt

Det är typiskt mig att råka ut för pinsamheter när jag är ensam, nu var inte det här det värsta som kan hända men ändå ... Jag började 13:15 i fredags och tränade innan och skulle sedan ta en snabb sallad för mig själv på smörgåsboden innan vi började. Oturligt nog så hade jag en stor hålig halsduk (sånna där som finns på indiska) som självklart fastnade i handtaget när jag gick in genom dörren och det märkte jag när det kändes som om någon drog mig baklänges i halsen. haha, fatta att jag går rakt in och helt plötlisgt så bara dras jag baklänges, jag visste inte om jag skulle skratta eller låtsas som ingenting, det är nästan ännu pinsammare att låtsas som ingenting, men kan man skratta högt åt sig själv? om jag hade vart med någon så hade vi kunnat asgarva tillsammans och gjort en rolig situation utav det, men jag fick helt enkelt garva lite för mig själv och låtsas att jag inte märkte att tjejgänget som satt där höll på att dö av skratt på grund av denna händelse ^^ så kan det gåå ...


Nu kollar jag på en skön film på sexan och sen ska jag sova (A)

C YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0