galen snubbe.

Idag när jag och Katja satt på Solna station så hörde vi helt plötsligt oljud, som om någon slog på något. Vi vänder oss och ser till våran förvåning en kille i 30-års åldern med illrött ansikte som står och slår på automaten och är riktigt jävla förbannad, han brydde sig inte att det var fullt med folk runtomkring som väntade på tåget men när han var färdig med sitt bankande och sparkande (antagligen i hopp om att något gott skulle komma ut ur automaten) så vände han säg och skrek "Vad fan glor ni på era jävla töntar" och så gick han ut på perongen i rasande fart. När han hade gått några meter så kunde vi inte hålla oss längre, vi började asgarva! Så jävla sjuk snubbe asså ...
Jag och Katja hade 2 teorier om hans uppförande, Katja trodde på att han var jävlig sötsugen och jag på att detta var några av hans sista bersparingar som just försvann till ingen nytta ^^ haha, vilken teori tror ni på?


såhär såg jag ut idag när jag pluggade på W.

Imorgon är det fredag och jag har en galet bra helg planerada framför mig så jag är jävligt nöjd!
Mer om den får ni höra senare ;)
C YA!

Kommentarer
Postat av: K

NEJ. Nördar sa han väl ? hah

2009-02-05 @ 19:59:10
URL: http://lovstraand.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag tror att han helt enkelt ville spöa skiten ur någon och såg inte skillnad på en automat eller en människa!

2009-02-08 @ 21:07:39
URL: http://schpanki.blogg.se/
Postat av: dampen

Jag tror han kom från Märsta och han fattade inte hur maskinen fungerade och blev då sur. Samma sak hände när han kom till rulltrappan eftersom det finns ju inte heller i Märsta så han blev helt ställd och mkt arg för nu kunde han inte komma upp från tunnelbanan. Så antagligen går han än i idag nere i tunnelbanan och spottar och svär.

2009-02-12 @ 08:38:37
URL: http://dampen.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0