No school

Igår orkade jag inte med skolan så jag stannade hemma och pluggade annat som behövdes. Men sen blev jag uttråkad och åkte till Eurostop en timme. Det var länge sen jag var där för det hade kommit 2 nya affärer, inget att heja för direkt men, men. Köpte iaf en mysig kofta från lindex och en fin grön väska i sammet. (visar en annan gång)

Idag är jag också hemma från skolan, fast det var inte meningen. Tåget fastnade i rotebro och vi skulle stå där en timme eller längre och kanske inte komma längre än häggvik o.s.v. Så jag skulle ändå missa mina enda 2 lektioner så jag åkte hem och sitter nu med godis framför en julfilm "miraklet i new york"!

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0