Det är ju jullov vafaan.

Jullov innebär dålig uppdaterin. Men här kommer en snabb update!
Idag har jag lagat ett hål i en tand och fick gå med en död sneläpp i staden och shoppa julklappar. Mötte upp Storesyrran och fisen för en lunch, shoppade lite på egen hand därefter, mötte upp lillesyrran + kompis för en fika och sedan vare dags att vara barnvakt. På hemvägen hann jag precis inte med ett tåg för dörrana ständes framför mina ögon så jag fick vänta 45 minuter på nästa, jävla sl-skit! Det är bara lite snö vafan, okej att bilarna kan spåra ur och man måste köra sakta o.s.v men tåget går ju fan på räls! SKÄRPNING!

Sen så fick vi en tidig julklapp av pappa, wii och supermario, så det är det som gäller hela kvällarna ;)
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0