VICKAN <3



jag och min älskade sanfransisco


skön bild på söta johanna

syrran gillar det där lilla extra ;D


jag och min älskade rosa panter drink!


ring of death. ett spel där man blandar drinkarna i ett glas i mitten och sen får någon stackare dricka upp det ..


<3

gårdagens stackare blev jag, mjökdrinkar blandat med cube och andra cider såg galet äckligt ut, som en gammal sur mjölk  men det smakade inte lika illa som det såg ut :p

taggade brudar ;D


haha, finke!


"fia på sätet"


babes!


<3

komsi, komsi syster

<3


måste ju checka om bilderna blev bra ;)

Där tog kvällen slut för mig, nästan precis när den börjat, men man måste ta hand om sin kära vän när hon fått i sig lite för mycket vuxensaft och blivit utkastad. Det händer även den bästa ;) Men nästa måndag gör vi ett nytt försök :D

C YA!

Kommentarer
Postat av: ebbi

hihi <3

2009-08-05 @ 08:38:32
Postat av: Anonym

HAHA, vad fan hände? ebba och du liksom försvann.. hahahahha!!

2009-08-05 @ 11:46:26
URL: http://finks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0