sprutor

Igår sov jag i stort sett hela dagen och hela natten. Men jag var även tvungen att göra det jag fruktar mest, ta en spruta!!!!!! Mot hepatit A eftersom jag drar till Thailand på söndag. Såhär efterråt kan jag inte sätta fingret på riktigt vad det är som är så hemskt, är det smärtan, nålen, sjukhus, personalen eller vad fan är det som gör mig alldeles yr, illamående och svimfärdig? Det gjorde inte ont den här gången men efterråt var jag redo att svimma ändå? Känns urlöjligt men det är så jag reagerar och det är inte kul alls, så mamma får följa med mig tills jag är 40! :)



C YA!


Kommentarer
Postat av: Mami

Det gör jag så gärna!! Min lilla bebis!!! Älskar dig!!! Hur ska jag klara mig utan dig i två veckor!!!! Pusss......

2009-08-28 @ 11:03:22
Postat av: Mia

Jag får ta dina sprutor när du är 40 så kommer det gå bra ;)

Ska du med ut imorgon?

2009-08-28 @ 15:44:48
URL: http://leggings.blogg.se/
Postat av: Syster

Tycker det låter bra det med att Mia ska ta dina sprutor i framtiden! :D Men hallå, ni får ju inte gå ut utan mig!? :O HAHAH

Ha så jävla kul i Thailand! Bli brun åt mig också för jag har ingenting kvar! :/

Love you! <3

2009-08-29 @ 10:28:55
URL: http://denkonstiga.bloggboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0