söndag och måndag

Igår hjälpte jag syrran med gymnastiken. Efter det så hade jag träningsmatch mot Hagby och vi vann med 9-0 tror jag :p När jag kom hem från matchen så väntade en Tv-kväll med gossipgirl, wipeout, sanningens ögonblick och slumdog millionaire! mys var det!

Idag har jag och Clara solat och gymmat lite på sats och så har jag sett Benjamin Buttons otroiga liv.
Mer än det här har jag inte hunnit med på 2 dagar ;)

Jag längtar till;
Åre
Valborg
Göteborg
när jag fyller 18
Hultsfred
cityfesten (kanske)


Jag längtar till sommarn över huvud taget!
C YA!

Kommentarer
Postat av: amanda

HAR DU KÖPT BILJETT TILL HULTAN? :D:D:D:D:D

2009-04-08 @ 12:21:44
URL: http://allasamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0