Händelserik tisdag

Dagen började med en dagens och såhär såg jag ut första skoldagen efter lovet, riktigt vårig och man ser att solandet under lovet har gett resultat ;)

klänning - indiska
strumpbyxor - H&M
väska - lindex
Armband - punkt shop
kofta - lindex
skärp - bikbok


När jag slutade skolan och hade lunch vid 12:30 så kom mina syskon och joinade mig. Så vi hade en liten systerstund på staden.



Men min älskade klacksko höll på att falla isär så jag var tvungen att gå hem.

Jag har aldrig behövt klacka om dom för jag har itne använt dem så mycket, och den till höger ser ju ut som ny! Men den till vänster har fuckat ur  totalt.


Ja ni ser ju själva. Kanske inte så stor förlust ändå då jag köpte dem på rea för 99 kr. Men de hade faktiskt kostat 500 och är från din sko så kvalitén borde ju vara bättre, plus att jag tycker att dom är skisnygga och bekväma :'(

Sedan hände något galet när mamma och jag var på väg hem då hon slutat jobbet och hämtat  upp mig på stationen.

Bilen började brinna! Men det fanns underbara grannar i närheten som kom utspringandes med brandsläckare och ville hjälpa till.



sedan kom brandmän och slutförde jobbet.



såhär blev resultatet.



fabror blå kom också.

Sedan gick jag hem till Amanda och sydde en sommarkjol på en timme.




Den blev faktiskt lyckad må jag säga.

Sedan hade jag fotbollsträning och efter den så kollade jag på dubbelavsnittet av DH och nu har jag duschat och ska sova så jag orkar gå upp 06:15 imorgon.
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0