.

Jag gillar inte riktigt dessa senare veckor då jag känner att jag har fullt upp hela tiden & inte hinner med en massa saker som jag vill hinna med. Men man får ju sova ut iaf! skönt är väl ändå det ;)

Igår va rdet verby & jag var övertaggad som vanligt! Men matchen var väl inte någon höjdare direkt, som vanligt! Men målet i 92:a satt jävligt bra & det gjorde min kväll! Kändes nästan lite som en seger.

Såhär var det tänkt att jag skulle se ut igår.

Jeans från cheap mpnday, tröja från H&M, tjocktröja från Gina, uggs från H&M & mössa från H&M.
Men sen  kollade jag ut & såg att solen kikade fram så då ändrade jag lite smått.


Bytte till skor från H&M, likadan mössa i vit från H&M (passade bättre) & solglajer från lindex.

Nu måste jag plugga! hörs mer nästa vecka då den är tidig & i helgen ;D
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0