Tävling

En lite ensam och tråkig lördagskväll som denna så såg jag en rolig tävlingAnnas blogg som jag gärna deltog i.

så här har vi min partyoutfit med hennes linne som jag tävlar om.

Linnet som fodralklänning till svarta mönstrade strumpbyxor. Till detta skulle jag haft en lite maskulin kavaj med lite half uppkavlade ärmar & sedan dessa snygga pjucks med dragkedja till. (kunde inte ta bort texten fårn skorna men den ska förstås inte vara där.)

Jag har just nu 3 olika låtar som gör mig galet taggad & det är:

Pinks nya "so what"

En gammal goding, nämligen "När sofia spräcker kjolen i en gogo"


och sommarens ultimata partylåt (för mig) även den väldigt gammal tror jag, vet inte riktigt bara hörde den på en fest & blev råtaggad när alla fulla & glada sjöng med till "För vi var bara pojkar, pojkar, pojkar, pojkar påväg att bli män, ja vi var bara pojkar ..... o.s.v"

Sådärja. länkarna leder till gamla inlägg där jag lagt in låtarna som youtubeklipp & det säger väl allt. dom är bäst!
C YA!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

skitsnyggt! tack för ditt bidrag! kram!

2008-09-21 @ 09:15:35
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0