Tisdag 2/9

Idag var det en lång skoldag, men nu är jag äntligen hemma & om en timme drar jag iväg på träning.
Dagen började med svenska där det var redovisning som gällde & jag antecknade för fullt eftersom läraren påpekade att det kommer på provet. Därefter var det engelska med kanske världens skönaste lärare. Vi fick se på film "american beaty" kanske den bland de sjukaste jag sett. Sen var det dags för info & layout, där jag inte fick mycket gjort. Sen var det lunch & det blev pasta carbonara (stavning?) på W med hallonpaj till efterrätt. Efter lunchen hade vi teori på idrotten. Dagen var lång men bra & jag älskar klassen!

Nu har ni läst ett onödigt & tråkigt inlägg om min dag ;)


MUMMA! men nu är det slut med fikandet på ett tag, men en hel del kaffedrickande kommer det att bli eftersom det ingår när man käkar där, grymt bra!

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0