jävla syskon

Jag orkar inte med mina kära syskon ibland, den ena bara tar och förstör & den andra bara lånar & tar grejer vid helt fel tillfällen! Nu är min kamera ute på äventyr i väsby med min storesyster & jag som hade tänkt visa er bilder från gårdagen!

Men jag får väl berätta istället då. Direkt efter skolan så köpte jag en blomma & 2 trisslotter till Lydia som hade "avskedsfest" för hon åker till Spanien imorgonbitti & blir kvar där i ett år tror jag. Hon bjöd på smörgåstårta & lite smått & gott! Alla fotbollstjejerna var där & några andra som jag aldrig sett förut. Men det var mycket trevligt och lyckat! Sen drog jag med jossan & Malin till kc en liten sväng och sen hem till älsklingen! Det var en lyckad kväll!

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0