I'm hungry for shoes!

Idag har jag varit galet trött och ikväll ska jag träna, kommer döööö ... haha
Nejmen nu ska vi inte vara sånna. Skoldagen var great & jag blev klar med mitt snygga piktogram som jag gjort på info & layout lektionerna.  Ni får se den sen, har den inte här. Sen vänatade jag på älskade elutt i 30 minuter för att hon var på spinningpass eller liknande sen gick vi & lunchade tillsammans! Mys! Imorgon har Amanda middag & det ska bli mys, saknar henne!

Jag har inte shoppat på skitlänge & jag måste bara säga ...
I'M HUNGRY FOR SHOES!


Sitter & pluggar lite matte & lyssnar på So what med pink. Så jävla taggande låt, jag dör nästan lite!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0