I am happy, oh so happy!

Kom hem från skolan för snart en timme sen. Har haft lång dag med idrott, men fick ändå sluta 1 timme tidigare! På idrotten så var det redovisning som gällde och det talades mycket om livskvalité ^^ haha .. På betygskriteriet MVG så skulle man redogöra en persons livskvalité eller något liknande och det var mycket betoning på just livskvalité, så det återstår att se om alla får MVG ;) haha ..

Nu har jag sminkat av mig & lagt en saniktsmask! Grymt skönt. Ikväll ska jag kila över till älsklingsClar och baka chokladbollar till DH! :D

Igår var jag glad, idag är jag glad & hela denna veckan kommer jag vara glad! Vi har nämligen tidig vecka vilket jag älskar, vi har typ inga inlämningar, inga prov & UB & DH börjar ikväll, jag har bara 2 träningar i veckan nu, på fredag är det 250-dagars & på lördag är det lagfest! DE E NIIIIIIIIIIICE! ^^
Hoppas att alla är lika glada som jag!

Lite höstinspiration bjuds det också på!

Fina strumpbyxor!


Åh, love it!

Maten väntar!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0