Derby

För en vecka sen var det derby & här kommer försenade bilder.


Clar & jag före.

Jag, det var ett band som spelade & odm var ganska bra faktiskt, men det roliga var (som ni ser) att det stod 3 personer längst fram & headbangade som fan! haha ^^

Vi op norra stå behöver faktiskt vila ibland vi också ;)

jerez & hogge, Clar, fina flaggor.

"fina flickor står på norra" hahaha ...

Det gör ont att möta AIK!, Clar ^^ haha (lite internt), onödigt & illaluktande.

Jag erkänner, vi är lite kamerakåta ^^ , straff & mål!

Det böev mål & dom blev galna, pojkar som också är lite kamerkåta, GB gubben är gnagare!

skönaste bilderna!

Nu ska jag äta & byta om för träning, mamma har lagat en underbara middag!
C YA!

Kommentarer
Postat av: c

haha, äckligaste bilden på mig.. :p buhu..

2008-09-06 @ 16:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0