Dagen


Idag hade jag på mig klänning från gina, strumpbyxor från H&M, nitskärp från punkt shop, kavaj lånad av syrran, skor från din sko & armand från lindex.

Imorse var det regn & oväder & det kändes som en riktig höstdag, men sen helt plötligt så hälsade sommaren på sådär en sista gång kanske för att säga hejdå eller nåt. Men mysigt var det! Skoldagen var bra förutom att jag fick äta ensam ^^ & sedan fick jag köa på sl-centralen i en timme för att byta tillbaka mitt skolkort & få lite cash eftersom jag redan köpt ett terminskort innan. Alltid nice med pengar ;) När sedan idol som jag väntat på hela dagen skulle börja så insåg jag att vi inte har någon fyra av någon konstig anledning så jag ringde till min älskade baby Clar som bor 100 meter från mig & fick såklart komma över! Mys var det också.

Nu ska jag duscha & gå & lägga mig.
C YA!

Kommentarer
Postat av: Cissie

söt outfit :)

2008-09-03 @ 23:00:30
URL: http://doux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0