Dagen

Idag var jag hos doktorn före skolan för att jag har fått utslag på foten, vilket inte är så skönt för det kliar galet mycket! Så nu har jag fått en salva så att det ska försvinna. Idag hade jag även världens otur, jag hade taimat bussen så att jag precis skulle hinna med tåget som taimar min andra buss hem men självklart kom inte det tåget p.g.a  tekniska problem eller nåt & då fick jag stå där i regnet utan paraply & vänta & sen 1 minut innan nästa tåg kom så gick min påse med alla böcker & grejer i sönder också! haha. fett synd! MEn en snäll kille hjälpte mig så jag missade inte tåget iaf ;)

Men nu är jag glad för att jag trivs som fisken i vattnet på min nya skola & i min nya klass, världen gick inte under (men den kanske gör snart? :o), det är idol ikväll, jag ska träffa älsklingen ikväll & på lördag så har min syrra feta 20-årsfekken!
TAGGA!


bilden är tagen för 2 helger sen eller nåt. Andi & jag.

C YA!

Kommentarer
Postat av: denise

tjoho! de e ba slå en pling när du vill ha dina grejer! :)

073-783 55 76



puss!

2008-09-10 @ 22:55:55
URL: http://nisur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0