Dagen

Igår orkade jag inte gå in på datan efter att jag kommit hem.
Idag var det heldag i skolan för att vi hade idrott. Så jag började dagen med ett spinningpass på SATS på idrotten. Sen fick vu gå & testa på vad vi ville på sats så jag & katja pumpade på som fan! Rygg, axlar, lår, mage you name it ;) haha. Sen hade vi info & layout, engelska B & svenska B. När vi slutade vid fem så åkte jag hem & blev upphämtad av mami på stationen vid 6 för att åka direkt till  fotbollsträningen som började halv 7 & sedan var jag hemma vid 20:15.

Igår fyllde papi år! Så GRATTIS i efterskott blir det här i bloggen!

Bilden är från kroatien förra året & jag skulle härma hur pappa såg ut när han berättade hur syrsorna lät ^^ lika va?
Älskar dig papi!

Nu ska jag fixa inför morgondagen & sedan kolla på sex and the city!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0