Torsdagen

Igår hade jag fullt upp. Gick i skolan till 17, var hemma vid 18, packade inför träningen som började 19 & åkte efter den direkt hem till älsklingen & vi kikade lite på tv.

Gårdagens goda gärning ;)
Igår innan skolan fick jag även agera superhjälte då min söta vän Katja tappade sitt busskort nedför kanten på Karlbergs station. Alla ni som har varit där förstår nog vad jag menar. Där man väntar på bussarna så är det en liten mur & ett stup rakt ner, där nere landade hennes busskort & vi fann ingen väg ner. Men då kom jag på att man kunde klättra ner där träden sticker upp vid cykelstället så det gjorde jag & hämtade Katjas busskort ;) För er som inte varit där & inte riktigt förstår vad jag fick gå igenom så kan jag väl försöka fixa några bilder nån dag snart så ni hajar ;)

Nu ska jag plugga!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0