Hungry for shoes!

Idag har jag varit i skolan & övningskört, inte mycket mer ...
Jag följer inte Greys Anatomy för jag är för klen för sånna program! Det är skitbra & jag kollade på det idag, men jag hatar att det handlar om sjukhus, döden & sorg, man får lixom lite ångest & några tårar i ögonen. därför förljer jag bara sånna där "nördiga" & överdrivna serier som UB & DH ;)


Jag har inte köpt skor på länge men jag är duktig sugen på ett par på Zara för 799 kr som har funnits där & tag & antagligen försvinner när som helst, älskling dags för en shoppingtur? (A) haha

C YA!

Kommentarer
Postat av: Elin

Var med och tävla om Tidningen Veckorevyn på min blogg från och med i morgon.

MVH Elin

2008-11-07 @ 09:12:09
URL: http://elinsundstedt.devote.se
Postat av: Melize

Syftar du lite på Zara skorna, som är dö snygga som alla vill bära?

Som är med en flätad snörning runt foten?

2008-11-07 @ 23:00:25
Postat av: Felicia

Jag tror det kan va dom :p De är svarta & lite flätade som du sa så det lär ju va dom :p Men dom är väl slut nu :p <3

2008-11-07 @ 23:10:44
URL: http://fliiz.blogg.se/
Postat av: syster

Jag älskar greys!!

Hela poängen är att det ska vara realistiskt (fast endå överdrivet).. Finns inget avsnitt där båda ögonen varit torra hela programmet igenom! Helt underbart!!

2008-11-15 @ 16:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0