Galet!

Har haft en galet jobbig vecka i skolan & känslormässigt. Men nu är det över och jag kan pusta ut! Hade en ilämning och en redovisning i onsdags, en inlämning och em bokanalys i torsdags, nationella läs & hörförståelse på engelska och matteprov idag. GALET!

Efter skolan idag så åkte jag, Katja och johanna in till stan.  Johanna skulle bara köpa en BH och hon hittade en fin en på H&M och sen begav hon sig hemmåt. Jag hittade en massa roliga strumpbyxor och Katja hittade en fin kjol! Sen det att jag kom hem från stan så har jag bara vilat & kollat på Tv. Imorgon har jag samling 07:00 och ska spela cup hela dagen, guud hjälpe mig!

FredagsFliiiz.





Såhär har jag helt enkelt sett ut idag.

Nu ska jag sova, tagga för imorgon! Ska spöa skiten ur motståndarna (A)
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0