:D

Igår var jag ute & raceade med bilen! haha, nejmen igår övningskörde jag & jag börjar komma in i det hela bättre & bättre snart vågar jag mig ut på större vägar, men en varning, håll er inne & parkera bilarna i garaget!

Jag är på så sjukt bra humör!  Så nu ska jag göra en lista om varför jag är på bra humör så kan ni säkert också bli på lika bra humör som jag!

  • Jag har gjort stora framsteg med övningskörningen
  • jag har bra betyg i skolan hittils
  • jag har födelsedagsmiddag med världens bästa clar & andra goa tjejor på lördag
  • Jossan & Linda som jag inte träffat på mycket länge kommer på middagen!
  • jag har inte alls mycket jobbiga saker i skolan nu
  • jag ser fram emot att köpa en massa julklappar
  • snart är det dax för julbak & sedan jullov & julafton!
  •  jag har så underbart fina vänner
  • jag går i en underbar klass
  • jag ska se på Ugly Betty & Desperat housewifes ikväll!
  • JAG HAR VÄLDENS BÄSTA ÄLSKLING! <3

  • Jamen guuuuuad vad jag har det bra? tycker ni inte det? ;)
    Haha, nejmen jag älskar när jag är på bra humör & allt är så himla positivt!

    C YA!


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0