shopping

Kom precis hem från huvudstaden. Har shoppat med Amanda & hon sa att hon aldrig shoppat så mycket på en och samma gång som hon gjorde idag & det beror nog på att jag har en jävla shoppingpåverkan på folk, för jag blir typ förälskad i allt jag ser och kommer alltid hem med flera kassar. Men jag ser inget fel med det sålänge jag gör det för mina pengar. Desutom så använder jag oftast allt jag shoppat flitigt!


Vad jag har i kassarna får ni se nogare i ett annat inlägg.

Såg massa studenter åka runt på flak här i märsta och snacka om att jag är galet avundsjuk! skulle göra vad som helst för att få vara en av de som stod på flaket! Men om 2 år så smäller det ;)

Ska ut i solen & steka nu & sen bär det av mot staden igen på studentmottagning!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0