överaskningsfest, konfirmation & ego pappa

Igår skrev jag aldrig vad jag skullr göra för jag ville inte avslöja överraskninsfesten fär Clara. Men det var jättelyckat om man frågar mig och jag hade skitkul. Så tack för igårkväll alla tjejer!

Idag komfirmerar sig lillsyrran min så jag har vart i kyrkan & sen haft gäster här som nu börjar dra sig hemmåt.

Skulle igentligen ha visat upp hur jag såg ut igår, men min egoistitska pappa bara raderade bilderna från kameran och bara antog att jag hunnit lägga in dom. Jävligt sur blev jag, eller jag är fortfarande det. Så därför får jag hoppas att det rullar in lite bilder här från igårkväll som mina vänner har tagit.

Måste plugga nu :/ blev inget igår.
C YA!

Kommentarer
Postat av: amanda

jag hade skitkul!!
tack för igår älskling

2008-05-24 @ 16:54:55
URL: http://allasamanda.blogg.se
Postat av: Clara den rara.

ja den var så jääävla bra :D
JAG ÄLSKAR ER :')

2008-05-24 @ 17:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0