nationella & dagens

Kursen igår tog upp hela dagen nästan. Hann inte göra det andra inlägget som jag hade planerat, men det kommer senare idag. Hade äckelnationella i matte idag & jag tror ändå det gick ganska bra. Ni ettor som gjorde det idag vet ju att man skulle komma på något jävla system på andra delen & när läraren sa "Nu är  det två minuter kvar" så slog det mig vad systemet va & jag kunde gå därifrån gladare än jag var när jag kom! weei. (saken är bara den att systemet kanske är fel? men det funkade när jag räknade det med olika tal.) Idag fick jag även reda på att jag måste skriva natonella i engelska nästa vecka för jag missade det när jag var i sälen & som jag var lycklig över det... men men det ska nog gå bra.

Nej nu blev det fööööör mycket text. här kommer dagens, lite annorlundare & roligare!
(eller kanske bara lite nördigare? vad vet jag ...haha)

image556
Jag har på mig;
Skor från wedins, strumpbyxor från H&M, kjol från Åhléns, Skärp från myrornas, ribbat linne från H&M, Sjal från Gina tricot & fuskkinjacka från scala.

måste plugga som en jävla idiot nu!
C YA LATER!


Kommentarer
Postat av: Julia

hej! :) är du intresserad av en ny bloggdesign? du får självklart välja själv hur den ska se ut :) kolla min blogg under kategorin "bloggdesign" längst upp, eller mejla mig om du är intresserad!
ha en trevlig kväll :)

2008-05-07 @ 14:40:53
URL: http://juliaberg.blogg.se
Postat av: Sannah

Hej! Vill du ha en ny bloggdesign? Du kanske gillar någon av dem 2 i inlägget på min blogg? Kika in och skriv en kommentar i så fall, så kanske just du får en design:)

2008-05-07 @ 14:45:17
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0