Match, picknick & gårdagen.

Matchen idag gick bra även fast vi förlorade med 4-0. Och då undrar ni säkert hur fan jag kan tycka att det gick bra?! Men vi fick återbud i sista sekunden & spelade i dagens värme mellan kl 11-13 utan en endaste avbytare & med en man mindre en halv halvlek pågrund av att en tjej hade astma så hon behövde vila. Men vi genomförde matchen bra men hade en del otur med målen. Vi sparkade inte bara bort bollen utan vi hade spel & chanser & därför tycker jag att matchen gick bra. :)

Har fixat en pastasallad och ska snart bege mig på picknick! Myys, har länge velat ha picknick så nu blir det av, årets första picknick!

Några bilder från studentmottagningen.

Det togs inte så många bilder.

Nu ska jag dra,
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0