klantarsel & match

Idag gick jag & Amanda en promenad till Godiaffären där Steki jobbar för att köpa oss lite glass i det underbara vädret. Jag köpte en våffla med 3 kulor. När ja står och häller chokladsås på min glass så ser jag hur den ena kulan börjar rulla neråt och i alla panik om att rädda kulan så offrar jag mitt vita linne och fångar kulan på brösten & jag insåg direkt efter att det inte var värt det, varför i helvete lät jag inte bara kulan falla i marken? Det är ju bra att vara efterklok asså :p

Har precis kommit hem från fotbollsmatchen & vi förlorade tyvärr denna match :/ väldigt oturligt. Men livet går ju vidare (A)

Nu måste jag vara duktig och plugga! Det är nog sista gången det här skolåret som jag behöver göra det får jag hoppas!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0