Gårdagen

Ja, igår mellan det att jag låg och stekte på altanen....
image591

....så gled jag runt på våran stekarmoppe i området iklädd min nya bikini.....
image592

... som har ett otroligt fint mönster...
image593

...och jag kände mig precis lika cool som far min när han glider runt på sin motorcykel.
image594

Haha, Nejmen pappa har fixat våran gamla moppe som vi använde flitigt på vårat landställe för ca 5-6 år sen så jag tog mig en åktur för att svalka mig lite från den stekheta solen. Sen så spelade jag och pappa boule & ett racket spel där man har varsit träracket och slår en gummiboll mellan varandra, myys. Kändes som att vara på vårat gamla landställe igen! :)

Nu ska jag hjälpa mamma med kycklingsalladen & lära mig lite franska!
C YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0