Fredagskväll!

Överaskningsfesten gick till som så att Claras boyfriend Niklas fixade en lokal & lurade sedan dit Clara i en taxi med ögonbindel, ledde henne in i lokalen & när han tog av bindeln så hoppade vi fram med partyhattar, små smällare, grejer som vi blåste i & förde en jävla massa liv som sedan gick över till sången "Vad är det för en dag" som var lite roligare att sjunga än "ja må hon leva".

Såhär såg det ungefär ut ifrån Claras vinkel när ögonbindeln åkte av
(men vi övade bara på denna bild (A) haha)
image638
Tårta och en massa ballonger fanns det också, så ska det vara på en riktig överaskningsfest!

Födelsedagsbarnet själv blev överlycklig, fällde några glädjetårar & började sitt supande!
image639
finke, födelsedagsbarnet Clar & jag.

Sen gled det in ett gäng hockeygrabbar också.
image641


Sedan så blev det dans hela kvällen!
image640
Anna, Elpel, jag & halva katja.

Ja det var i stort sett det som hände igår. Fler bilder dyker säkert upp. Det var otroligt roligt  iaf, älskar er tjejer!
C YA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig med flizan, jag vill se mer bilder från gårdagen! puss

2008-05-24 @ 17:49:12
URL: http://finkes.blogg.se
Postat av: amanda

det var bäst.
älskar diiiiiiig

2008-05-24 @ 19:20:04
URL: http://allasamanda.blogg.se
Postat av: Malin

det var det roligaste jag haft på mycket, mycket länge :D :D helt lyckat!

2008-05-25 @ 20:32:28
Postat av: Clara den rara

ja verkligen tjejor, en riktig toppenkväll :)
love you guys!

2008-05-25 @ 21:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0