Dagens outfit

kom precis hem efter att ha ätit den underbara lunchbuffén på kinarestaurangen "fyra små rätter" (inklusive den underbara efterrätten som består av friterad banan med glass & sirap!) Så nu är jag alldeles proppmätt! Så vad passar inte bättre då än att lägga sig & steka i detta galet underbara väder som vi har?! :)

kommer kanske inte att tillägna så mycket tid på bloggen i helgen med tanke på att vi ska ha sommarvärme hela helgen så ska jag hålla mig ute! För pappa säger att på måndag så blir det kallare igen ca 13 grader bara :/ så passa på alla som bor i stockholmstrakten & njut denna helg.

Dagens
image588image587
Jag har på mig ribbat linne & strumpbyxor från H&M, Kjolen är syrrans (gina), koftan är från lindex & solglasögonen från Åhléns.

C YA!

Kommentarer
Postat av: E.

svar; jaa, något sådant hade jag också hörst förut.. hm, dt där är verkligen märkligt.. "/

puss!

2008-05-09 @ 18:04:03
URL: http://elinki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0