Dagens; mat, outfit & planer.

Slutade 12.00 idag & begav mig hem för att laga lunch. Det blev kyckling sallad. Jag är grym på det där med att steka & krydda kycklingen. (inte för att man typ kan vara dålig på det men jag kände ändå för att skryta lite (A))
image607image608
Kyckling, gurka, tomat, avokado & keso! Galet gott!


Såhär ser dagens ut.
image610image611
Jag har på mig klänning från Gina, nitskärp från punkt shop, ribbat linne under den genomskinliga klänningen från H&M, strumpbyxor från H&M, fuskskinnjacka från scala & skorna är Monicas gamla.

image612
som ni kanske ser så slog jag till på klänningen jag gjorde ett inlägg om från gina.

image613
Skorna på nära håll.



image609
Lekte lite med kameran när jag ändå höll på. Idag har jag nästan inget smink alls på mig, och jag som brukar använda det ganska duktigt, har varken maskara eller ögonbrynspenna nu när jag färgat, det ända jag kladdat på idag är täckstift på några ställen & solpuder över & sen ett rosa läppstift så vare klart!

Nu ska jag bege mig tillbaka till andra världskriget för imorgon har vi prov. Senare ikväll har jag fotbollsmatch så ni kan önska mig lycka till, till bägge sakerna (A)
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0