påsklov, rensning & skönheter.

Nu är det påsklov och det är underbart!
Jag ska snart fortsätta att rensa ur min garderob som jag inte hann färdigt med igår för att jag ville umgås med min älskling! Jag har faktiskt redan rensat ut 9 stora kassar fullla med kläder, men det är inte så mycket kvar nu.

Hur ska man fira att det är påklov nu då?
Jo jag ska göra det med en riktig myskväll med älsklingen min!
hur gör ni?

Tänkte även berätta att jag hittat det jag sökte förut!
image381image382

Jag skrev om dessa skönheter

För någon vecka sen införskaffades dessa ännu mera skönheter ^^
image383
Skorna - din sko
kjolen - lindex

Ska berätta om min järvsöresa senare!
C YA!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Älsklingen min fina saker ser ut som det jag hade!!

2008-03-20 @ 13:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0