dagens.

Ska snart möta upp syrran som kommer från jobbet & så ska vi luncha på kinan vid stationen. Hon åker nämligen bort imorgon till Canarieöarna (tror jag) och ska gå en bartenderutbildning i 3 veckor så hon ville bjuda på en avskedslunch, hur gulligt var inte det? :) Så det ska bli mys.

Ikväll sjunger Håkan Hellström på Gröna lund och mina vänner ska dit men jag tvekar, jag har ju alltid hatat Håkan Hellström så det står typ mellan att  vara hema själv hela kvällen och slöa eller gå och kolla på någon som jag hatar? Som att välja mellan pest och kolia (kolia? stavning) som man brukar säga. Jag får se hur det blir.

Eftersom jag  inte har någon kamera för tillfället så tog jag mig friheten att rita dagens outfit på paint. Gjorde det bara som en rolig grej för jag har inga paint kunskaper somhelst ^^ haha


Jag har på mig en blommig kjol som jag sytt själv, en vit tröja från Gina, ett skärp som är monicas gamla, ett guldigt halsband från indiska, ett guldigt armband från Åhléns, en klocka från ellos, strumpbyxor från H&M och skor från wedins.

C YA!

Kommentarer
Postat av: elin

yes it's me.

självklart minns jag dig, och melina, även om det är väldigt länge sedan.

jag är ju fortfarande ute på gräddö, det är rikigt roligt där ute nu för tiden, när man börjar bli äldre och vidgar sina vyer där ute, inte bara sitta på campingen som förr, hehe!

åker ni ut dit nångång nu för tiden?

ha det bra :)

2008-06-13 @ 16:28:43
URL: http://elinjagholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolera ;D

2008-06-14 @ 16:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0