midsommar idag & imorgon.

Idag så har jag plockat massvis med blommor, klätt midsommarstången, dansat runt den & gjort kransar. 3 Kransar hann jag göra innan blommorna tog slut & vi skulle äta. Den tredje som fick sin krans var faktiskt en kille & han tjatade mer än tjejerna och han fick nästan bara rosa blommor så var hans favorit färg, hmm jag börjar ana något här ^^ haha nejmen han var urgullig i son rosablommiga krans! 

Bild från google.
Ungefär såhär såg det ut idag (fast utan galonisarna & vi dansade på asfalt)


Idag var det midsommar på mitt jobb & imorgon är det midsommar på riktigt i hela Sverige! Ska firas med tjejerna. Kan tänka mig att det blir wonderful! 

Jag har precis kollat på Project Runway som är repris från tidigare omgångar men man minns ju inte allt & det går på 3:an 16:00 varje vardag! Älskar det programmet! Nu ska jag fixa & planera inför morgondagen.

C YA!

Kommentarer
Postat av: Big Sis

Alskar dig!

Hoppas mitt rum ser ut som nar jag akte bara! ;) haha

Hoppas du har kul pa jobbet och att ni ar en fin midsommar i morgon. Fast annars hoppas jag vadret suger sa jag kan komma hem brunare an alla!

Halsa alla jag kanner! :D

Pussar

2008-06-19 @ 21:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0