Ta mig till värmen!

Snart ska jag bege mig till älsklingen & mysa framför en film.
Jag tror att vännerna mina kommer hem imorgon, en hel vecka har dom varit borta & jag saknar dom mycket! Speciellt Amanda & Clara som jag inte träffat på mycket länge känns det som, eftersom dom jäflarna firade midsommar på erken.

Jag vill också vara utomlands i värmen! Men imorgon kommer den, ja då kommer värmen till oss här i Stockholm.

Bilden är tagen i Kroation när vi var där i höstas & det är jag på bilden.

C YA!


Kommentarer
Postat av: Clara den rara

2008-07-02 @ 15:43:55
Postat av: Clara den rara

åh min älskling, saknar dig med men det var galet skönt att ses igen :) me loves you <3

2008-07-02 @ 15:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0