sega vänner & ensamt

Jag väntar på att få tag på fler bilder från midsommar & när jag fått det så ska jag resumera dagen i bilder. Men med mina sega vänner så kan det ju ta ett tag ^^ Jag gör ingenting just nu, sitter och väntar på älsklingen, vi ska ha myskväll med framför någon film som vi ska hyra. Har tråkigt och känner mig ensam, är nämligen ensam hemma idag & igår var jag också det & jag sov ensam för första gången, gillades inte men det gick otroligt bra. Hatar att vara ensam hemma i stora hus, scary shit.

Bjuder på en söt bild från igår.


C YA!

Kommentarer
Postat av: Angelica

min kamera var sämst, alla bilder var suddiga förutom de som finns i min blogg (A) haha!

2008-06-23 @ 12:04:30
URL: http://schpanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0