Midsommar it was.

Ja igår hade man ju fullt upp hela dagen. Och roligt var det! överträffade mina förväntningar. Katten & Vanhesten hade fixat iordning jätteroliga lekar som vi sysselsatte oss med under dagen, vi fixade även en egen jättefin midsommarstång, vi grillade, spelade kubb & drog sedan vidare på fest. Kul var det & nu ska jag hem till Katten  och hämta mina grejer som blev kvar där och umgås med dom. Hoppas ni alla hade en lika bra midsommar som jag (A)

Mycket bilder kommer en annan gång men här en liten tjuvtitt.


Jag fixar det sista på midsommarstången som jag band med hjälp av katten & Vanhesten.


Såhär såg den ut när den var helt klar med ringarna och allt! FINT!

C YA!

Kommentarer
Postat av: hestination

felicia mådde som en gud strax efter 12.

hittade henne bakom växthuset.

det måste varit din höjdpunkt av kvällen va, darling ? (;



love you ^^

2008-06-21 @ 19:17:35
URL: http://vanhesta.blogg.se/
Postat av: Felicia

Va?! nej nu förstår jag inte alls vad du pratar om ^^ haha

Nej det var det nog inte, min höjdpunkt var när du gick in i stenen med strunten i fejset ^^ haha <3

2008-06-21 @ 20:26:40
URL: http://fliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0