Kort uppdatering & EM-fest

Igår var en riktig vilodag. Kollade på 2 filmer & sedan på EM-finalen. Skönt att bara vila hela dagen och bli riktigt frisk. Jag har tvingat mamma & pappa att köpa ett mixer set så det gjorde dom i lördags och det innebär att jag har druckit en jädrans masa smoothies på sistone! Mixersetet är ungefär som magic bullet (om ni har sett det på Tv shop? ^^).

När sverige spelade mot Spanien så jobbade jag & elutt på en EM-fest. Eller det var en 40-års fest med EM-tema kan man säga, här kommer lite bilder därifrån.
Min outfit var följande.

Jag har på mig en ful sverige tröja från maxi, (fick skynda och köpa en samma dag då jag insåg att mamma hade tagit på sig min fina sverigetröja som jag skulle ha & åkt in till stan) kjol från H&M, strumpbyxor från H&M, arband från Åhléns, örhängen från Gina och bollen fick man när man med tröjan.


Elin rör i såsen, Alla följde Em-temat, Pelle som fyllde 40 fick en rullator fylld med grejer, jag var lite ego.

Elutt & jag, Jag pekar på elin med jättehanden, Jag ville vara på kort med jättehanden.


Där satt de & kollade på matchen, alla hejade, vi fick med oss en hel del av den gudomliga efterrätten!

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0