kärleksförklaring och åska

Första jobbdagen gick bra. Fick fem teckningar & så fick jag höra en kärlekförklaring av en 3:åring. Skit söt, mitt under lunchen så säger den 3:åriga tjejen till killen mittemot "Jag är kär i dig Elias" bara sådär, om bara alla kunde vara sådär raka och ärliga så skulle det vara mycket lättare för folk att hitta sin kärlek. Antigen så får man dissen direkt och vet att det är kört eller så får man kanske ett svar som "jag älskar dig också", dock fick hon inget svar alls men det var nog för att han var blyg men så har hon ju hela livet framför sig också ;)

Nu låter det som om Gud sitter och smäller raketer för det åskar så inåt! & jag vet inte om det blixtrar men ska stänga av min data nu för säkerhetens skull!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0