jobb

Igår jobbade jag till 15:15 gick hem till älsklingen som bor 2 minuter från dagiset jag jobbar på, sen umgicks jag med älsklingen till 17:30 då han skjutsade mig till min samling för jag hade match. När jag kom hem från matchen hade precis Italien vs Ffrankrike börjat så jag kollade på den & efter det var jag så slut att jag la mig. Därför hann jag bara med ett snabbt inlägg igår!

Men jag älskar mitt jobb. Fast jag önskar nästan att jag gick där istället för att jobba där. Dom har så mycket frihet & göra roliga saker hela tiden. Mycket kärlek är det på dagiset där jag jobbar, som jag skrev första dagen så fick jag ju höra en kärleksförklaring & igår så var det 3 tjejer som var kära i samma kille och dom sprang och gav honom kärleksbrev efter kärleksbrev. sött!

Har fortfarande ingen kamera till hands, eller jag har en men sladden till den är borta och vi kan inte stoppa in kortet i våra datorer här hemma så då måste jag göra det hos en kompis och därför blir bilderna sena.

ska kolla på project runway nu, det är så jävla bra!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0