ingen smart syster.

Min lillesyster lånade kameran idag & nu funkar den inte .. 8-) Hmm, hur kan det komma sig? Den ungen asså, hon förstår verkligen inte sitt eget bästa som utmanar ödet gång på gång, fortsätter att göra samma dumheter och misstag, snackar skit om saker som andra gör men gör likadant, om hon inte mognar snart så vet jag fan inte vad jag ska ta mig till. Så tyvärr blir det ingen dagens outfit p.g.a henne.

Har pluggat massa naturkunskap, satsar nämligen på MVG imorgon, sista plugget på ett bra jävla tag känner jag! imorgon ska jag typ göra det där provet och sen sluta? och på onsdag är det klasskamp hela dagen & på torsdag skolavslutning. Men hey, fan vad chill! Älskar sommaren & ledigheten!

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0