gårdagen & skolavslutning

Igår gick jag och Amanda på en promenad till stekis affär och snyltade lite slush (stavas de så?) aja ni hajar ;) Sen var jag med några tjejer hemma hos Clar & vi bakade min & clars specialare nämligen hallonpaj! mumma!

Nu har jag slutat 1:an och fyfan vad skönt det ska bli med ett antal veckors ledighet. Kommer vli mycket sola, bada & festa och lite mindre jobbande! Jag kände mig fin idag på skolavslutningen och syrran ställde upp på att fota mig vid vårat underbart fina rosa träd. Men kan dessvärre inte lägga in bilderna nu så dom kommer senare.

Därför får jag lov att bjuda på en gammal bild från förra årets skolavslutning då jag skildes från den bästa klassen ever!

Från vänster står Hampus och sen hon med vit klänning med leggins under är elutt, lite bakom står elpel, sen Daniel & lite bakom honom Felix, Sen är det jag med ljusorange klänning, brevid mig med det underbara håret är Clara & lite bakom henne står Adam & sen är det Dan med den snygga västen.

Ska steka fläsk nu!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0