galet väder och film-mys

Vädret idag har varit  mycket knas. Det har regnat ena sekunden & varit strålande sol andra, vilket gör det så oerhört svårt att veta hur varmt / kallt man ska klä sig :o Det haglade också idag, stora isbitar, helt galet! Men pappa insisterade ändå på att grilla så grilla blev det. Har precis kollat färdigt på en film med Amanda och vi dippade lite frukt i choklad och nu känns det som om jag ska spricka!

Har lagt in lite bilder här nu hos Amanda så imorgon när jag är hemma dyker de upp här. Ska hem till älsklingen nu.
C YA!

Kommentarer
Postat av: elin

hehe har jag:P , minns knappt hur jag såg ut då.

jag vet inte det är nog några år, det är femte året vi har landet, så det måste vara 3 år sedan iaf, har för mig att sista sommaren så fyllde jag 14 när jag "hängde" på campingen.

jaha okej, jo det ska jag, jag sommarjobbar ju där ute, gjorde de förra året också, på ica, hehe.

har ju så mycket kompisar där ute så det är skönt att komma ut lite då och då.

ska ut idag t.ex.

ha en bra dag <3

2008-06-14 @ 13:19:04
URL: http://elinjagholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0