Fotbollsfjant

Snart är det dags för fotboll Spanien vs Italien. Jag undrar vilka som är favoriter här, svårt att avgöra men jag håller med pappa att Italien alltid lyckas med en jävla massa tur så det kanske är vad som händer i dagens match. Men som jag har sagt till en del så är det nästan alltid de "tippade favoriterna" som förlorar. Alla som trodde att Holland skulle vinna bara för att dom började bra, in you face! När man börjar så bra, alla länder skriver om hur bra de är så får de nog helt enkelt lite för mycket självförtroende, slappnar av & vipps så förlorar de mot Ryssarna. Det blir nog en jävligt spännande match ikväll skulle jag tro.

Jag ska hem till Elin snart & lägga in bilder som är tagna under den senaste veckan & antagligen kommer dyka upp här.
Ha en bra kväll!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0