förlåt.


Jag är väldigt ledsen för dålig uppdatering & tråkiga inlägg, Men igår hade jag fullt upp & så har jag ju ingen kamera vilket gör mig omotiverad, men pappa ska nog fixa en laddsladd i helgen så att kameran fungerer igen! Då ska jag gottgöra er med gamla outfits från veckan & shoppingen i onsdags.
Igår jobbade jag, kom hem & kollade på project runway, åkte med mamma & storhandlade, åkte & klilppte mig & åkte hem till älsklingen och mös.

Idag var sista dagen på jobbet och jag bjöd barnen på jordgubbar vilket uppskattades mycket. Lite tråkigt att det var sista dagen tycker jag, kommer sakna alla sötnosar!

Ska tillbringa tid med min älskling nu!
C YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0