För jag har tråkigt.

10 favoriter

färg: beror på humör, men grön har varit min favorit sen liten
mat: kina/kycklingsallad/grillat
artist: nej, låtar
film: What happens in vegas
bok: pojken som kallades det & penelopiaden
sport: fotboll <3
årstid: sommar
veckodag: lördag
tid på dygnet: kväll


9 nuvarande

humör: lite seg efter jobbet
smak: smaklös
kläder: sovkläderna, sidenhotpants med grisar & stor svart T-shirt. mys
skrivbordsunderlägg: Dell
nagel-färg: babyrosa
tid: 16:24
omgivning: mitt halvstökiga rum
irritationsmoment: vissa tankar
tankar: bra & dåliga blandat.

8 första

bästisen: Clara
resan: Första då jag flög var till Turkiet
husdjuret: marsvin
piercingen: öronen
kärleken: Max på lekis
musiken: eehm?
bilen: ?
kyssen: Marcus

7 senaste

cigaretten: aldrig rök & kommer aldrig görat!
drycken: mjölk
bilturen: mamma skjutsade mig till jobbet
kyssen: igår, fast har inte fått någon riktig kyss på länge p.g.a mitt jävla munsår som inte vill försvinna.
cd-skivan: vet inte. Typ någon hemmagjord.
teve-programmet: EM matchen Turkiet - Tjeckien

6 har-du-någonsin

varit kär i en kompis: killkompis ja.
brutit mot lagen: ja
blivit arresterad: nej
nakenbadat: of course
varit med på teve: arå, bingo lotto ^^
kysst en främling: ja

4 saker:

du gjorde i går kväll: spelat match, kollade Em matchen & sov.
du kan höra just nu: bilar som åker förbi utanför
du inte kan leva utan: familjen, släktingarna, bästa vännerna & älsklingen
du gör när du är uttråkad: typ den här listan?

3 människor

som du kan berätta allt för: Berättar aldrig allt för någon.
som du hatar: dem som hatar mig utan en bra anledning.
som du tycker är snygga: älsklingen är finast

2 antingen-eller:

svart eller vitt: vitt på sommarn & svart på vintern
varmt eller kallt: Varmt

1 önskning:

Jag skulle vilka vara någons förstahandsval.


Kommentarer
Postat av: denise

snor den, haha! ;D

2008-06-16 @ 21:51:21
URL: http://nisur.blogg.se/
Postat av: H

And so did I (A)

2008-06-17 @ 17:33:02
URL: http://deepshit.bloggspace.se
Postat av: H

And so did I (A)

2008-06-17 @ 17:33:41
URL: http://deepshit.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0