.

Igår var det fest i skogen. Jag var inte så taggad men det var trevligt folk där. Snart ska jag spela match och imorgon börjar mitt jobb på dagis, sjukt kul. Asså jag älskar verkligen barn, när jag gick hem från älsklingen idag så var det 3 småbarn ute & cyklade på min gata, jag har inte så  jättestor koll på mina grannar och jag har nästan aldrig pratat med barnen förut men då stannar den ena ca 5-6 år framför mig med cykel och säger "jag vet vart du bor, där borta" så pekar hon på mitt hus, sjukt söt! Sen såg jag även henne och henne kompis springa på våran tomt för en timme sen ^^ Just love them!



Önska mig lycka till på matchen & kanske blir det ännu en 4-0 seger? Man ska inte ta ut något i förskott men man kan ju alltid hoppas! :)
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0