Dagens outfit

Har precis kollat färdigt på "Förtrollad" som jag & syrran hyrde. Den var underbar! Jag älskar såna där overkliga och löjligt lyckliga filmer. Tänk vilken underbart fin plats jorden skulle vara om alla var som huvudrollen Giselle ständigt glada och bara sprida glädje till alla genom sång! Så fint, så fint.

Dagens

Ursäkta mitt osminkade nylle och min slickade frilla (A) haha
Jag har på mig bikini från H&M, rosa ribbat linne från H&M & kjolen som jag sydde här om dagen.



Nu förstår ni kanske vad jag menade förut med vitt tyg med vita stjärnor. 
Inte så bra bildkvalité men det får duga.

Jag undrar om man ska sova snart kanske. Ska lägga mig och kolla på Tv nu och ladda inför morgondagens match!
C YA!

Kommentarer
Postat av: f

2008-06-07 @ 00:04:55
Postat av: f

jätte gullig kjol sötnos!

2008-06-07 @ 00:06:01
URL: http://finkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0