ansiktsmask & EM-freak

Jag har gjort inbakade flätor och satt på mig en ansiktsmask. Jag har gjort flätor för att få fint lockigt hår imorgon och för att bevisa för en liten flicka på mitt dagis att man kan sova med flätor en natt och få locigt hår & inte 3 som hon sa att man måste ^^ haha ..

Matchen har börjat, Turkiet vs Tyskland, jag har ingen Tv här vid datan & jag vet inte hur det ser ut just nu, men jag måste säga att Tyskland bör vinna. Turkiet har haft en jävla vilja & tur men ikväll tror jag att deras tur tar slut. Tyskland är ett bättre lag & jag tror att dom kan ta hem hela skiten, Tyskland vs Spanien i final enligt mig.

Nu ska jag väl kika lite på matchen & lite på pussycat dolls 2.
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0