1 år!

Hade som sagt inte mycket tid till att blogga igår & kommer inte heller att ha det idag. Igår så var det 9D1 reunion & det var jävligt nice of course ;) Kommer bilder sen när jag fått det.
Idag ska jag spela match & sen hem till älsklingen och fira våran 1 års dag som är just precis idag! :D

Ett helt underbart år tillsammans med dig & jag har aldrig varit lyckligare!

Älskar dig över allt annat. <3
(Det här är nästan den enda bilden jag har på oss två och den är liksom över ett år gammal, tagen innan vi blev offiecielt tillsammans & det beror på att han inte gillar att vara med på kort, men kanske kan få honom att vara med på några ikväll (A))

Ska ladda inför match nu!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0